Συνεργασίες

Slideshow Image 1
Slideshow Image 2

After-Sales Services

Μια μηχανογραφική εγκατάσταση, όσο υπεύθυνα και αποτελεσματικά κι αν έχει πραγματοποιηθεί, παραμένει ανεπαρκής αν δεν υπάρχει υπεύθυνο και αποτελεσματικό "after-sales service".
Ο πελάτης θέλει και απαιτεί να γνωρίζει οτι η σωστή λειτουργία των συστημάτων του μέσω της περιοδικής συντήρησής τους αλλά και η δυνατότητα άμεσης αποκατάστασης σε οποιαδήποτε βλάβη είναι άμεση και ποιοτική.

Εξάλλου για τη σύγχρονη επιχείρηση τα προβλήματα που δημιουργούνται από ανεπαρκή συντήρηση εξοπλισμού ή από αναποτελεσματικές υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης έχουν μεγάλο λειτουργικό κόστος.

Στην Leader γνωρίζουμε πολύ καλά την ανάγκη-απαίτηση αυτή τεχνικής εξυπηρέτησης και έχουμε δώσει ιδιαίτερο βάρος σε αυτόν τον τομέα. Είναι κάτι εξάλλου που μας χαρακτηρίζει, αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημά μας και είναι η βάση για την ανάπτυξη αμοιβαίας εμπιστοσύνης και την δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες μας.

Οι υπηρεσίες υποστήριξης σχεδιάζονται και προσφέρονται ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης και περιλαμβάνουν υπηρεσίες όπως:

  • Τηλεφωνική Τεχνική Υποστήριξη
  • Τεχνική Υποστήριξη στις Εγκαταστάσεις του Πελάτη (on-site support)
  • Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη μέσω Internet (e-support)

Στις εγκαταστάσεις μας (150τμ.) υπάρχει η υποδομή για κάθε είδους επισκευές ηλεκτρονιών υπολογιστών, φορητών, σταθεροποιητών ρεύματος, servers κ.α.
Προταρχικός μας σκοπός σε κάθε επισκευή είναι η διασφάλιση των δεδομένων του πελάτη γι' αυτό και σε μας τα ευσαίσθητα αρχεία σας είναι διασφαλισμένα.

H Leader έχει αναλάβει επίσης να εκπροσωπεί σε τεχνικό επίπεδο στην Κέρκυρα τα Help Desk των κάτωθι ομίλων:

  • Altec
  • C.P.I. (DELL, Lenovo & Sharp)
  • Unisystems
  • Intracom (πρακτορεία ΟΠΑΠ, HOL & Wind)
  • ΡΟΜ Ψηφιακή
  • Hemmersbach
  • PC Systems
Αρχική | Business Software | System Integration | Τεχνική Εξυπηρέτηση | Πελάτες | Συνεργάτες | Επικοινωνία